Added 20/06/2023
- Verantwoordelijke voor het verhuren van alle panden in de portefeuille
- Open communicatie, gratis opleidingen en goede teamsfeer
About Our Client
$ads={1}
Onze klant is een gerenommeerd vastgoed- landmeetkantoor in zowel Oost-Vlaanderen als Vlaams Brabant. Met verschillende kantoren in deze regio (Denderhoutem, Liedekerke, Lennik) zijn ze een van de grote spelers op de markt zowel in verkoop als verhuur. Door middel van hun groei de laatste jaren, en met het oog op groei in de toekomst, zijn ze op zoek naar een nieuwe administratieve commerciële medewerker voor de dienst verhuur. Het kantoor hecht enorm veel waarde aan een snelle en kwalitatieve dienstverlening. Daarom mag elke werknemer tot 5 opleidingen per jaar volgen gefinancierd door de werkgever. Zo kunnen de medewerkers hun zichzelf en hun talenten blijven ontwikkelen. Daarnaast vinden ze een goede werksfeer de sleutel tot succes en organiseren ze dan ook maandelijkse afterworks, regelmatig teambuildigs en zelfs een jaarlijkse reis met de hele firma.Job Description
Dit is het takenpakket van een administratief commercieel medewerker dienst verhuur:
- Huurovereenkomsten opstellen
- huurbezoeken inplannen
- huurbezoeken organiseren en uitvoeren
- Klantendossiers opstellen en opvolgen van A tot Z
- Huurindexen doorsturen
- vragen van huurders en verhuurders beantwoorden
- Binnengekomen leads opvolgen
The Successful Applicant
Dit is het profiel van een administratief commercieel medewerker dienst verhuur:
- Je hebt een Bachelordiploma (in vastgoed is zeker een plus!)
- Je hebt minstens een eerste werkervaring achter de rug
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans
- Je bent communicatief sterk en je kan goed om met feedback
- Je bent iemand die pro-actief te werk gaat
What's on Offer
Dit heeft het kantoor te bieden aan een administratief commercieel medewerker dienst verhuur:
- Een 6 dagen werkweek van maandag tot zaterdag (zaterdag 3u werken)
- Mooi vast bruto inkomen, aangevuld door een bonussysteem
- Een aantrekkelijk salarispakket met daarin een wagen met tankkaart en verschillende andere voordelen
- De kans om tot 5 opleidingen per jaar te volgen gefinancierd door het kantoor
- Verschillende aftworks, teambuildings en een jaarlijks reis naar het buitenland
Contact
Mathias Verdickt
Quote job ref
JN-062023-6090024
Job summary
Sector
Business Support
Sub Sector
Administrator
Industry
Property
Location
Haaltert
Contract Type
Permanent
Consultant name
Mathias Verdickt
Job Reference
JN-062023-6090024